Forum › PES 2009 › Spela PES2009 Live
Spela PES2009 Live
- Sida 1 av 1:
- Föregående
- 1
- Nästa
#0 |
2009-06-03 00:08 |
|---|---|
|
clubwilma Inlägg: 1 |
God dag. Får väl börja med att önska mig själv välkommen, har lirat pes i ett halvt decennium, dock aldrig online. Nu fick jag äntligen fått tummen ur röven och fixat Live. 20 matcher in i min onlinekarriär känns den mer eller mindre som över. Och aldrig har jag velat åsamka så många olika personer så mycket skada. Det här har kanske varit uppe på forumet, eller så är det bara jag som är alldeles löjligt bakom. Skulle så vara fallet ber jag om ursäkt. Hursomhelst, 1) Måste väl finnas roligare sätt att spela på en att passa bollen till Messi/Etoo/Ronaldo (kan ju skriva så eftersom alla väljer Barcelona eller i vissa fall Man U) och springa rakt fram/sick sack. Spelet är i grund och botten alldeles extremt obalanserat, och eftersom Petter Hansson inte kan spela i alla lag är det omöjligt att ta bollen av de. 2) Tiden Konami la ner på onlineläget måste varit mindre än de la ner på att få till Mellbergs skägg. Varför kopplas man upp mot folk, konstant, med gult/rött? Det gynnar inte direkt spelet om man säger så. 3) En riktig rookiepunkt. Varför i hela friden är spelet som stöpt i sirap online, även om båda sitter med en söt liten grönfylld cirkel? Vidare, en server som heter English? Har varit i många länder själv, undantaget Frankrike , så pratar de alla gladeligen engelska. Och nog för att jag gillar t.ex. australiensare, men när de kommer till online spel vill jag inte ha de i närheten. (en ping över 200 är mycket osexigt). Så, är det bara jag som är efterbliven eller är pes verkligen så är kriminellt tråkigt att lira publikt online? Hälsningar, Hannes |
#1 |
2009-06-03 14:23 |
|
KorreTheDude Inlägg: 146 |
Det är pes som är kriminellt tråkigt att lira publikt online :)...Majoriteten av de som spelar online vill bara vinna och då kan dem bli lite tråkiga genom att spela fegt(på olika sätt) eller tex lagga lite mer för att göra livet surt för dig :). Många här lirar hellre offline eller online, bara mot personer de redan känner (genom irc kanalen). Själv så lirar jag Pes6 online där man även kan lira 2on2 :) Det är bara vänta o hoppas att konami fixar allt detta till pes2010! |
#2 |
2009-07-02 11:21 |
|
Terminator Inlägg: 94 |
Om man anmäler sig till PES2009 Xbox360 ligan tycker jag att man bör lira sina matcher, är man med i leken får man leken tåla. |
- Sida 1 av 1:
- Föregående
- 1
- Nästa
Skriv svar
Du måste vara inloggad för att skriva inlägg.
Gorka Etzxebia BAL-karriär -...
Logga in